Show simple item record

dc.contributor.advisorDragićević Šešić, dr Milena
dc.contributor.advisor
dc.contributor.advisor
dc.contributor.otherĐukić, dr Vesna
dc.contributor.otherDinulović, dr Radivoje
dc.contributor.otherRistić, dr Maja
dc.contributor.otherDrezgić, dr Rada
dc.creatorRistovski, mr Ljubica
dc.date.accessioned2016-04-27T13:45:03Z
dc.date.available2016-04-27T13:45:03Z
dc.date.issued2016.08.27.
dc.date.submitted2016-04-26
dc.identifier.urihttp://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/137
dc.description.abstractU kontekstu tranzicije, kao višedecenijskog procesa opštih promena u našoj zemlji, postavlja se pitanje stanja, položaja, funkcije i identiteta pozorišne ustanove, odnosno kako i na koji način da se ona menja u opštim društvenim turbulencijama. Da bi se dijagnostifikovao identitet pozorišne ustanove bilo je neophodno istražiti samu pozorišnu ustanovu, njenu organizacionu strukturu, organizacionu kulturu, poslovnu filozofiju i vizuelni identitet, s jedne strane i publiku, nepubliku, predstavnike političke javnosti, s druge strane. Uzimajući za studiju slučaja Narodno pozorište iz Subotice, prikazano je proučavanje pozorišne ustanove, njenog ukupnog organizacionog procesa, ali i definisanje i kreiranje identiteta pozorišne ustanove. Svaka promena pozorišne ustanove ne mora da dolazi samo spolja, nego je važno da ona dolazi i iznutra iz samog institucionalnog sistema. Rezultati ovih istraživanja predstavljeni u ovom radu zasnovani su na interdisciplinarnosti studija kulture, politika identiteta i teorija menadžmenta i marketinga u kulturi. Definisanje modela po kom bi se mogao kreirati identitet pozorišne ustanove u kontekstu tranzicije odnosi se na stvaranje tipologije identiteta pozorišne ustanove te uočavanje zakonitosti u njihovom kreiranju.
dc.language.isosrpsr
dc.publisherУниверзитет уметности у Београду, Факултет драмских уметностиsr
dc.sourceФакултет драмских уметностиsr
dc.subjectidentitet
dc.subjectpozorišni identitet
dc.subjectpozorišna ustanova
dc.subjectorganizaciona struktura
dc.subjectorganizaciona kultura
dc.subjectposlovna filozofija
dc.subjectvizuelni identitet
dc.subjectpublika
dc.subjectpozorišna javnost
dc.titleKreiranje identiteta - međuzavisnost organizacione kulture, poslovne filozofije i vizuelnog identiteta pozorištasr
dc.typedoctoralThesisen
dcterms.abstractДрагићевић Шешић, др Милена; ; ; Дрезгић, др Рада; Динуловић, др Радивоје; Ристић, др Маја; Ђукић, др Весна; Ристовски, мр Љубица; Креирање идентитета - међузависност организационе културе, пословне филозофије и визуелног идентитета позоришта; Креирање идентитета - међузависност организационе културе, пословне филозофије и визуелног идентитета позоришта;


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record