• English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Почетна
  • Докторске дисертације
  • Факултет драмских уметности
  • Преглед записа
  •   Почетна
  • Докторске дисертације
  • Факултет драмских уметности
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kreiranje identiteta - međuzavisnost organizacione kulture, poslovne filozofije i vizuelnog identiteta pozorišta

Thumbnail
Отварање
Ljubica_referat_final.docx (27.11Kb)
doktorska_disertacija_Ljubica_Ristovski.pdf (4.442Mb)
докторска дисертација
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Докторанд:
Ristovski, mr Ljubica
Факултет:
Факултет драмских уметности
Датум одбране:
27-08-2016
Ментор:
Dragićević Šešić, dr Milena
Чланови комисије:
  • Đukić, dr Vesna
  • Dinulović, dr Radivoje
  • Ristić, dr Maja
  • Drezgić, dr Rada
Сажетак
U kontekstu tranzicije, kao višedecenijskog procesa opštih promena u našoj zemlji, postavlja se pitanje stanja, položaja, funkcije i identiteta pozorišne ustanove, odnosno kako i na koji način da se ona menja u opštim društvenim turbulencijama. Da bi se dijagnostifikovao identitet pozorišne ustanove bilo je neophodno istražiti samu pozorišnu ustanovu, njenu organizacionu strukturu, organizacionu kulturu, poslovnu filozofiju i vizuelni identitet, s jedne strane i publiku, nepubliku, predstavnike političke javnosti, s druge strane. Uzimajući za studiju slučaja Narodno pozorište iz Subotice, prikazano je proučavanje pozorišne ustanove, njenog ukupnog organizacionog procesa, ali i definisanje i kreiranje identiteta pozorišne ustanove. Svaka promena pozorišne ustanove ne mora da dolazi samo spolja, nego je važno da ona dolazi i iznutra iz samog institucionalnog sistema. Rezultati ovih istraživanja predstavljeni u ovom radu zasnovani su na interdisciplinarnosti studija kulture, politika id...entiteta i teorija menadžmenta i marketinga u kulturi. Definisanje modela po kom bi se mogao kreirati identitet pozorišne ustanove u kontekstu tranzicije odnosi se na stvaranje tipologije identiteta pozorišne ustanove te uočavanje zakonitosti u njihovom kreiranju.

Кључне речи:
identitet / pozorišni identitet / pozorišna ustanova / organizaciona struktura / organizaciona kultura / poslovna filozofija / vizuelni identitet / publika / pozorišna javnost
Остали линкови:
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/137

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О порталу | Пошаљите запажања
 

 

Преглед

Све дисертацијеФакултети и колекцијеАуториМенториЧланови комисијеФакултетАуториМенториЧланови комисије

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О порталу | Пошаљите запажања