• English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrilic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Докторске дисертације
  • Факултет драмских уметности
  • View Item
  •   Home
  • Докторске дисертације
  • Факултет драмских уметности
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kreiranje identiteta - međuzavisnost organizacione kulture, poslovne filozofije i vizuelnog identiteta pozorišta

Thumbnail
View/Open
Ljubica_referat_final.docx (27.11Kb)
doktorska_disertacija_Ljubica_Ristovski.pdf (4.442Mb)
doctoral thesis
Metadata
Show full item record
Author:
Ristovski, mr Ljubica
Faculty:
Факултет драмских уметности
Date Issued:
27-08-2016
Advisor:
Dragićević Šešić, dr Milena
Committee members:
  • Đukić, dr Vesna
  • Dinulović, dr Radivoje
  • Ristić, dr Maja
  • Drezgić, dr Rada
Abstract
U kontekstu tranzicije, kao višedecenijskog procesa opštih promena u našoj zemlji, postavlja se pitanje stanja, položaja, funkcije i identiteta pozorišne ustanove, odnosno kako i na koji način da se ona menja u opštim društvenim turbulencijama. Da bi se dijagnostifikovao identitet pozorišne ustanove bilo je neophodno istražiti samu pozorišnu ustanovu, njenu organizacionu strukturu, organizacionu kulturu, poslovnu filozofiju i vizuelni identitet, s jedne strane i publiku, nepubliku, predstavnike političke javnosti, s druge strane. Uzimajući za studiju slučaja Narodno pozorište iz Subotice, prikazano je proučavanje pozorišne ustanove, njenog ukupnog organizacionog procesa, ali i definisanje i kreiranje identiteta pozorišne ustanove. Svaka promena pozorišne ustanove ne mora da dolazi samo spolja, nego je važno da ona dolazi i iznutra iz samog institucionalnog sistema. Rezultati ovih istraživanja predstavljeni u ovom radu zasnovani su na interdisciplinarnosti studija kulture, politika id...entiteta i teorija menadžmenta i marketinga u kulturi. Definisanje modela po kom bi se mogao kreirati identitet pozorišne ustanove u kontekstu tranzicije odnosi se na stvaranje tipologije identiteta pozorišne ustanove te uočavanje zakonitosti u njihovom kreiranju.

Keywords:
identitet / pozorišni identitet / pozorišna ustanova / organizaciona struktura / organizaciona kultura / poslovna filozofija / vizuelni identitet / publika / pozorišna javnost
URI
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/137

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of portalFaculties and CollectionsAuthorsMenthorsCommittee MembersThis CollectionAuthorsMenthorsCommittee Members

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback