Докторски уметнички пројекти: Recent submissions
Now showing items 361-380 of 437
-
Раслојавањем графичке слике до просторног ликовног објекта (штампани објекти на прозирној основи)
(Факултет ликовних уметности, 10-03-2014) -
ПОВРАТАК – ЗА ОРКЕСТАР И НАРАТОРА НА ТЕКСТ ОСМОГ ПЕВАЊА ОДИСЕЈЕ
(Факултет музичких уметности, 25-04-2016) -
РИТУС – ЦИКЛУС ОБРЕДНИХ ПЕСАМА ЗА ЖЕНСКИ ХОР И КАМЕРНИ ОРКЕСТАР
(Факултет музичких уметности, 26-05-2016) -
СОНАТЕ АЛЕКСАНДРА СКРЈАБИНА, СЕРГЕЈА РАХМАЊИНОВА И НИКОЛАЈА МЕТНЕРА У ИСТОРИЈСКО-УМЕТНИЧКОМ КОНТЕКСТУ НА ПРЕСЕКУ 19. И 20. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 18-04-2016) -
ЗНАЧАЈ ПОЕТСКИХ СИМБОЛА АЛЕКСАНДРА АЛЕКСАНДРОВИЧА БЛОКА У ВОКАЛНОЈ ПОЕМИ ПЕТЕРБУРГ ГЕОРГИЈА ВАСИЉЕВИЧА СВИРИДОВА И ЊИХОВ УТИЦАЈ НА ИНТЕРПРЕТАЦИЈУ
(Факултет музичких уметности, 20-06-2016) -
“Virtuelna ogledala”, interdisciplinarna studija arhetipskih narativa u funkciji istraživanja fenomena ĉudesnog u ambijentalnom umetniĉkom delu
(Интердисциплинарне студије Универзитета уметности, 02-02-2017) -
ВОКАЛНИ ДИЈАЛЕКТИ ДИНАРСКИХ СРБА У ВОЈВОДИНИ
(Факултет музичких уметности, 30-01-2013) -
ВИОЛИНА У НАРОДНОЈ МУЗИЦИ СРБИЈЕ
(Факултет музичких уметности, 01-07-2010) -
ИНТЕРПРЕТАТИВНИ ПРИСТУПИ ДЕЛИМА СЕРГЕЈА РАХМАЊИНОВА ИЗВОРНО ПИСАНИМ ЗА КЛАВИРСКИ ДУО
(Факултет музичких уметности, 24-02-2014) -
СПЕЦИФИЧНОСТИ ИНТЕРПРЕТАТИВНОГ ПРИСТУПА ТРАНСКРИПЦИЈАМА У ОДНОСУ НА ПРИСТУП ОРИГИНАЛНИМ ДЕЛИМА У ФРАНЦУСКОЈ ЛИТЕРАТУРИ ЗА КЛАВИРСКИ ДУО НА ПРЕЛАЗУ ИЗ 19. У 20. ВЕК
(Факултет музичких уметности, 17-04-2011) -
ПОЛИФОНИ НАЧИН МУЗИЧКОГ МИШЉЕЊА – ПРОБЛЕМ И ИЗАЗОВ – ИНТЕРПРЕТАТИВНО ИСТРАЖИВАЊЕ КЛАВИРСКИХ ДЕЛА ПОЛИФОНЕ ФАКТУРЕ ФРЕСКОБАЛДИЈА, БАХА, ШОСТАКОВИЧА, РАХМАЊИНОВА И БАРБЕРА
(Факултет музичких уметности, 25-11-2014) -
КО ЈЕ УБИО ПРИНЦЕЗУ МОНД
(Факултет музичких уметности, 25-12-2013) -
ЈУРИЈЕВ КРУГ
(Факултет музичких уметности, 05-02-2014) -
ОБЛИЦИ ИСПОЉАВАЊА ПРОГРАМНОСТИ У ШУМАНОВИМ КЛАВИРСКИМ ЦИКЛУСИМА: КАРНЕВАЛ оп. 9, ДЕЧИЈЕ СЦЕНЕ оп. 15 и КРАЈСЛЕРИЈАНА оп. 16
(Факултет музичких уметности, 28-11-2014) -
РОМАНТИЧАРСКА ЛИТЕРАТУРА ЗА ФАГОТ: СТИЛСКЕ И ТЕХНИЧКЕ СПЕЦИФИЧНОСТИ КОМПОЗИЦИЈА НАПИСАНИХ У РАЗЛИЧИТИМ ЗЕМЉАМА (ИТАЛИЈА, НЕМАЧКА, ВЕЛИКА БРИТАНИЈА и ШВЕДСКА)
(Факултет музичких уметности, 12-02-2014) -
СОНЕТИ ЦИКЛУС КОМПОЗИЦИЈА ЗА ЖЕНСКИ ГЛАС, ВИОЛОНЧЕЛО, КЛАВИР И ЕЛЕКТРОНИКУ
(Факултет музичких уметности, 18-09-2014) -
САВРЕМЕНО ИНТЕРПРЕТАТИВНО ТУМАЧЕЊЕ СОНАТА И ПАРТИТА ЈОХАНА СЕБАСТИЈАНА БАХА ЗА СОЛО ВИОЛИНУ, ИНСПИРИСАНО ИЗВОЂАЧКОМ ПРАКСОМ ВИОЛИНСКИХ ШКОЛА 19. И 20. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 04-03-2016) -
ПРОМЕНЕ У КОНСТРУКЦИЈАМА КЛАСИЧНЕ ГИТАРЕ И ЊИХОВ УТИЦАЈ НА ИНТЕРПРЕТАЦИЈУ СТИЛСКИ РАЗЛИЧИТЕ ЛИТЕРАТУРЕ ЗА ГИТАРУ
(Факултет музичких уметности, 30-06-2015) -
ПУТ КА РАЗУМЕВАЊУ АУТЕНТИЧНОГ ПОЕТСКО-ПИЈАНИСТИЧКОГ ИДИОМА ФРЕДЕРИКА ШОПЕНА КРОЗ ИНТЕГРАЛНО ИЗВОЂЕЊЕ ЊЕГОВИХ ЕТИДА оп.10 и оп. 25
(Факултет музичких уметности, 10-12-2013) -
УЛОГА ДИРИГЕНТА У КРЕИРАЊУ ПРЕДСТАВЕ ЉУБАВНИ НАПИТАК ДОНИЦЕТИЈА
(Факултет музичких уметности, 16-12-2015)