Докторски уметнички пројекти: Recent submissions
Now showing items 381-400 of 437
-
ИГРЕ ЗА СОПРАН И КАМЕРНИ ОРКЕСТАР
(Факултет музичких уметности, 22-03-2016) -
ПОСВЕТЕ – ЦИКЛУС ИНСТРУМЕНТАЛНИХ И ИНСТРУМЕНТАЛНО-ЕЛЕКТРОНСКИХ КОМПОЗИЦИЈА
(Факултет музичких уметности, 19-03-2016) -
ИНТЕРПРЕТАТИВНИ АСПЕКТИ КАРАКТЕРНИХ РАЗНОЛИКОСТИ У ДЕЛИМА ЗА ВИОЛИНУ И КЛАВИР СЕРГЕЈА ПРОКОФЈЕВА
(Факултет музичких уметности, 23-01-2014) -
ПУТОВАЊА И РАЗГОВОРИ - циклус песама за сопран, тенор, флауту и гудачки квинтет, на стихове Димитрија Коканова
(Факултет музичких уметности, 18-03-2016) -
ЧИНИОЦИ ИНТЕРПРЕТАЦИЈЕ СОНАТА ЗА ВИОЛИНУ И КЛАВИР РОБЕРТА ШУМАНА ИЗ ПЕРСПРЕКТИВЕ ПИЈАНИСТЕ
(Факултет музичких уметности, 09-03-2016) -
КАМЕРНИ АСПЕКТ ИЗРАЖАЈНИХ СРЕДСТАВА КЛАВИРА У СОНАТАМА ЗА ВИОЛИНУ И КЛАВИР В. А. МОЦАРТА
(Факултет музичких уметности, 25-05-2015) -
ВАНМУЗИЧКИ САДРЖАЈ ОДАБРАНИХ ДЕЛА ЗА КЛАВИР КЛОДА ДЕБИСИЈА, ИГОРА СТРАВИНСКОГ И СЕРГЕЈА ПРОКОФЈЕВА КАО ПОЛАЗИШТЕ ЗА ЊИХОВУ УМЕТНИЧКУ ИНТЕРПРЕТАЦИЈУ
(Факултет музичких уметности, 08-05-2015) -
ПРИСТУП ИНТЕРПРЕТАЦИЈИ КАРАКТЕРНИХ КОМАДА ЗА ЧЕМБАЛО ФРАНЦУСКОГ БАРОКНОГ КОМПОЗИТОРА ФРАНСОА КУПРЕНА БАЗИРАН НА ПЛАТОНИСТИЧКОМ КОНЦЕПТУ УНИВЕРЗАЛНЕ ХАРМОНИЈЕ
(Факултет музичких уметности, 15-01-2013) -
СОЛО ВИОЛА КАО ВИРТУОЗНИ ИНСТРУМЕНТ У МУЗИЧКОМ СТВАРАЛАШТВУ 20. И 21. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 02-11-2011) -
ВИОЛОНЧЕЛО У СТВАРАЛАШТВУ ПАУЛА ХИНДЕМИТА: ОТКРИВАЊЕ НОВОГ ИЗРАЖАЈНОГ ПОТЕНЦИЈАЛА ИНСТРУМЕНТА
(Факултет музичких уметности, 04-03-2015) -
ВИОЛОНЧЕЛО У МУЗИЦИ СРПСКИХ КОМПОЗИТОРА - ИНТЕРПРЕТАЦИЈА И РЕДАКЦИЈА ОДАБРАНИХ ДЕЛА
(Факултет музичких уметности, 05-11-2011) -
ОСОБЕНОСТИ ТРЕТМАНА ФОРМЕ СОНАТЕ У ДЕЛИМА БЕТОВЕНА (СОНАТА op.106 u B-duru, „HAMERKLAVIR), ЛИСТА ( СОНАТА у h- mollu) и СКРЈАБИНА (СОНАТА бр. 5 оп. 539)
(Факултет музичких уметности, 05-03-2014) -
УТИЦАЈ РОМАНТИЧАРСКЕ ЕСТЕТИКЕ НА ЖАНР КЛАВИРСКЕ СОНАТЕ
(Факултет музичких уметности, 05-03-2014) -
РОМАНТИЧАРСКИ ПИЈАНИЗАМ ВЛАДИМИРА ХОРОВИЦА КАО ОСНОВА ЗА КРЕИРАЊЕ ЛИЧНОГ УМЕТНИЧКОГ ПУТА И ИЗВОЂАЧКОГ СТИЛА
(Факултет музичких уметности, 15-10-2009) -
УТИЦАЈ ЛАТИНО-АМЕРИЧКИХ ПОПУЛАРНИХ МУЗИЧКИХ ЖАНРОВА НА ФОРМИРАЊЕ ЛИЧНОГ ИНТЕРПРЕТАТИВНОГ ПРИСТУПА ГИТАРСКОМ ОПУСУ КОМПОЗИТОРА 20. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 30-12-2015) -
ЗНАЧАЈ ТУМАЧЕЊА ОДНОСА ТЕКСТУАЛНОГ И МУЗИЧКОГ У КРЕИРАЊУ ИНТЕРПРЕТАЦИЈЕ ЦИКЛУСА СОЛО ПЕСАМА КОМПОНОВАНИХ НА СТИХОВЕ ДЕСАНКЕ МАКСИМОВИЋ
(Факултет музичких уметности, 30-06-2015) -
КА НОВОЈ ПОЕТИЦИ ФЛАУТЕ: ИСТРАЖИВАЊА ПОТЕНЦИЈАЛА ИЗРАЖАЈНОСТИ ФЛАУТЕ У МУЗИЦИ 20. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 15-12-2015) -
ИДЕЈОМ „УНИВЕРЗАЛНОГ ПРОТАГОНИСТЕ“- СПЕЦИФИЧНОСТИ ИНТЕРПРЕТАЦИЈЕ СОЛО И КАМЕРНИХ КОМПОЗИЦИЈА ЗА ВИОЛИНУ ЉУБИЦЕ МАРИЋ
(Факултет музичких уметности, 29-03-2014) -
УЛОГА ДИРИГЕНТА У ТУМАЧЕЊУ КАРАКТЕРА ОПЕРСКИХ ЛИКОВА РОСИНИЈЕВОГ СЕВИЉСКОГ БЕРБЕРИНА
(Факултет музичких уметности, 16-12-2015) -
ИНТЕРПРЕТАЦИЈА ВОКАЛНЕ ПОЕМЕ ПЕТЕРБУРГ ГЕОРГИЈА ВАСИЉЕВИЧА СВИРИДОВА: НЕОРОМАНТИЧАРСКО ЧИТАЊЕ ПОЕЗИЈЕ АЛЕКСАНДРА БЛОКА
(Факултет музичких уметности, 15-12-2015)