dc.contributor.advisor | Митровић, Наташа | |
dc.contributor.other | Ђукић, Марија | |
dc.contributor.other | Вукеља, Љиљана | |
dc.contributor.other | Горуновић, Биљана | |
dc.creator | Поповић, Мирослав | |
dc.date.accessioned | 2025-05-16T16:17:58Z | |
dc.date.available | 2025-05-16T16:17:58Z | |
dc.date.issued | 2025-03-26 | |
dc.date.submitted | 2024-12-04 | |
dc.identifier.uri | https://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/727 | |
dc.language.iso | sc | en |
dc.publisher | Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности | sr |
dc.source | Факултет музичких уметности | sr |
dc.title | Садејство извођачких и композиционих начина музичког мишљења у пијанистичкој интерпретацији Партите у Бе-дуру (BWV 825) и Токате у Де-дуру (BWV 912) Јохана Себастијана Баха, циклуса Варијације-слике Мирослава Поповића и циклуса Огледала Мориса'' | en |
dc.type | other | en |
dc.contributor.coadvisor | Поповић - Млађеновић, Тијана | |