Show simple item record

dc.contributor.advisorКарановић, Бранимир
dc.contributor.otherПавловић, Миливој
dc.contributor.otherЛазић, Дубравка
dc.contributor.otherШуица, Никола
dc.contributor.otherРаковић, Бранко
dc.creatorГардашевић, Анка
dc.date.accessioned2024-09-11T08:33:15Z
dc.date.available2024-09-11T08:33:15Z
dc.date.submitted2024-09-11
dc.identifier.urihttps://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/693
dc.description.abstractВишемедијска инсталација Стварност Сјећања, настала је као пројекат у оквиру истраживања на докторским студијама, а изведена је у два различита простора. На позоришној сцени која је дјеловала као адекватно мјесто за њено извођење са свим техничким могућностима које сцена нуди, од временског ограничења у току којег ће вишемедијска инсталација бити представљена, до начина инсталирања и увођења публике на сцену а да то није позоришна представа. Друго извођење је било након годину дана и подразумијевало је поновну реализацију објеката који су дио вишемедијске инсталације. Ради се о објектима које карактерише темпоралност па је за свако извођење неопходно процес израде извести од почетка, обзиром да користим живу пшеницу као сегмент објеката. У овом раду преиспитујем постојање, трајање као временску категорију, стварност и сјећање, заборав и оно што је ван стварности а сазнатљиво је чулима. Такође ће бити ријечи о мојој умјетничкој пракси, о већ реализованим умјетничким радовима који су на неки начин условили настанак поменуте умјетничке инсталације. Анализираћу умјетничке медије као што су фотографија, видео и звук, такође и инсталацију као умјетничку праксу, а које користим и стварам њихово јединство у вишемедијској инсталацији. Покушаћу да објасним шта за мене као аутора овог рада, значи Стваност и Сјећање, шта је условило и на који начин, бављење овом темом.en
dc.description.abstractThe multimedia installation Reality of Memories was created as a project within the framework of doctoral studies, and was performed in two different spaces. On the theater stage, which acted as an adequate place for its performance with all the technical possibilities that the stage offers, from the time limit during which the multimedia installation will be presented, to the way of installing and introducing the audience to the stage without it being a theatrical performance. The second performance was after a year and involved the re-realization of the objects that are part of the multimedia installation. These are objects that are characterized by temporality, so for each performance it is necessary to carry out the production process from the beginning, considering that I use live wheat as a segment of objects. In this work, I question existence, duration as a time category, reality and memory, forgetting and what is outside of reality and can be known by the senses. There will also be talk about my artistic practice, about the already realized works of art that in some way caused the creation of the aforementioned art installation. I will analyze artistic media such as photography, video and sound, as well as installation as an artistic practice, which I use and create their unity in a multimedia installation. I will try to explain what for me, as the author of this work, means Reality and Memory, what caused and in what way, dealing with this topic.en
dc.language.isoscen
dc.publisherУниверзитет уметности у Београду, Интердисциплинарне студије Универзитета уметностиsr
dc.sourceИнтердисциплинарне студије Универзитета уметностиsr
dc.subjectстварност, сјећање, вријеме, трајање, објекат, инсталацијаen
dc.subjectreality, memory, time, duration, object, installationen
dc.titleСТВАРНОСТ СЈЕЋАЊА - вишемедијска просторна инсталацијаen
dc.typeotheren


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record