• English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Почетна
  • Докторски уметнички пројекти
  • Факултет драмских уметности
  • Преглед записа
  •   Почетна
  • Докторски уметнички пројекти
  • Факултет драмских уметности
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Краткометражни играни филм Ход: слика као звучни инструмент"

Thumbnail
Отварање
Izvestaj_komisije_Dusan_Ivanovic_.pdf (138.2Kb)
DOKTORAT_Dusan_Ivanovic_.pdf (14.83Mb)
уметнички пројекат
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Докторанд:
Ивановић, Душан З.
Факултет:
Факултет драмских уметности
Датум одбране:
23-01-2019
Ментор:
  • Максимовић, др ум. Зоран
  • Глушица, Милорад
Чланови комисије:
  • Павић, Владан
  • Попић, Огњен
  • Бркић, др ум. Љуба
Сажетак
Предмет овог докторског уметничког пројекта представља уметничко истраживање кроз уметнички рад у пољу перцепције звука и слике као неодвојивих елемената у конструисању филмског аудио-визуелног доживљаја, а да при томе филмска слика директно производи звучну слику. Слика као звучни инструмент јесте с намером иницирани поступак (метода) где се елементи филмске слике (класично-ликовни и филмско-динамички) преводе у звучну слику, то јест физички транспонују у поље фреквенција чујности, следећи динамику и односе које диктира филмска слика. Аутор рада заступа мишљење да је приступ реализацији ове идеје иновативан и да представља једну врсту новодолазећег читања. У овом раду иновативни су приступ и процес, а самим тим иновативан је и резултат. Филмска нарација у оквиру практичног рада спроведена је по принципу филмске нарације из субјективне визуре. Овакав приступ аутору је био потребан првенствено због потпуне субјективности доживљаја. Практично, тачка из које се посматра прича уједно је и ...тачка из које се приповеда. У једном делу филмског дела аутор користи филмску слику као генератор филмског звука, и тиме, методом слика као звучни инструмент, спроводи иновативан уметнички процес. Употребом овог метода отварају се многе нове могућности за дизајнирање звука на филму. Дизајнер звука добија нови уметнички алат који ће му помоћи у креацији виђења филмског уметничког дела.

Кључне речи:
Кључне речи: филмска слика, филмски звук, сликовни звук, аудизација слике, изведени звук, субјективна визура, субјективна филмска нарација, дизајн звука, звучни инструмент.
Остали линкови:
https://vimeo.com/269245069
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/355

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О порталу | Пошаљите запажања
 

 

Преглед

Све дисертацијеФакултети и колекцијеАуториМенториЧланови комисијеФакултетАуториМенториЧланови комисије

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О порталу | Пошаљите запажања