Факултет музичке уметности: Recent submissions
Now showing items 121-140 of 157
-
ОБЛИЦИ ИСПОЉАВАЊА ПРОГРАМНОСТИ У ШУМАНОВИМ КЛАВИРСКИМ ЦИКЛУСИМА: КАРНЕВАЛ оп. 9, ДЕЧИЈЕ СЦЕНЕ оп. 15 и КРАЈСЛЕРИЈАНА оп. 16
(Факултет музичких уметности, 28-11-2014) -
РОМАНТИЧАРСКА ЛИТЕРАТУРА ЗА ФАГОТ: СТИЛСКЕ И ТЕХНИЧКЕ СПЕЦИФИЧНОСТИ КОМПОЗИЦИЈА НАПИСАНИХ У РАЗЛИЧИТИМ ЗЕМЉАМА (ИТАЛИЈА, НЕМАЧКА, ВЕЛИКА БРИТАНИЈА и ШВЕДСКА)
(Факултет музичких уметности, 12-02-2014) -
СОНЕТИ ЦИКЛУС КОМПОЗИЦИЈА ЗА ЖЕНСКИ ГЛАС, ВИОЛОНЧЕЛО, КЛАВИР И ЕЛЕКТРОНИКУ
(Факултет музичких уметности, 18-09-2014) -
САВРЕМЕНО ИНТЕРПРЕТАТИВНО ТУМАЧЕЊЕ СОНАТА И ПАРТИТА ЈОХАНА СЕБАСТИЈАНА БАХА ЗА СОЛО ВИОЛИНУ, ИНСПИРИСАНО ИЗВОЂАЧКОМ ПРАКСОМ ВИОЛИНСКИХ ШКОЛА 19. И 20. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 04-03-2016) -
ПРОМЕНЕ У КОНСТРУКЦИЈАМА КЛАСИЧНЕ ГИТАРЕ И ЊИХОВ УТИЦАЈ НА ИНТЕРПРЕТАЦИЈУ СТИЛСКИ РАЗЛИЧИТЕ ЛИТЕРАТУРЕ ЗА ГИТАРУ
(Факултет музичких уметности, 30-06-2015) -
ПУТ КА РАЗУМЕВАЊУ АУТЕНТИЧНОГ ПОЕТСКО-ПИЈАНИСТИЧКОГ ИДИОМА ФРЕДЕРИКА ШОПЕНА КРОЗ ИНТЕГРАЛНО ИЗВОЂЕЊЕ ЊЕГОВИХ ЕТИДА оп.10 и оп. 25
(Факултет музичких уметности, 10-12-2013) -
УЛОГА ДИРИГЕНТА У КРЕИРАЊУ ПРЕДСТАВЕ ЉУБАВНИ НАПИТАК ДОНИЦЕТИЈА
(Факултет музичких уметности, 16-12-2015) -
ИГРЕ ЗА СОПРАН И КАМЕРНИ ОРКЕСТАР
(Факултет музичких уметности, 22-03-2016) -
ПОСВЕТЕ – ЦИКЛУС ИНСТРУМЕНТАЛНИХ И ИНСТРУМЕНТАЛНО-ЕЛЕКТРОНСКИХ КОМПОЗИЦИЈА
(Факултет музичких уметности, 19-03-2016) -
ИНТЕРПРЕТАТИВНИ АСПЕКТИ КАРАКТЕРНИХ РАЗНОЛИКОСТИ У ДЕЛИМА ЗА ВИОЛИНУ И КЛАВИР СЕРГЕЈА ПРОКОФЈЕВА
(Факултет музичких уметности, 23-01-2014) -
ПУТОВАЊА И РАЗГОВОРИ - циклус песама за сопран, тенор, флауту и гудачки квинтет, на стихове Димитрија Коканова
(Факултет музичких уметности, 18-03-2016) -
ЧИНИОЦИ ИНТЕРПРЕТАЦИЈЕ СОНАТА ЗА ВИОЛИНУ И КЛАВИР РОБЕРТА ШУМАНА ИЗ ПЕРСПРЕКТИВЕ ПИЈАНИСТЕ
(Факултет музичких уметности, 09-03-2016) -
КАМЕРНИ АСПЕКТ ИЗРАЖАЈНИХ СРЕДСТАВА КЛАВИРА У СОНАТАМА ЗА ВИОЛИНУ И КЛАВИР В. А. МОЦАРТА
(Факултет музичких уметности, 25-05-2015) -
ВАНМУЗИЧКИ САДРЖАЈ ОДАБРАНИХ ДЕЛА ЗА КЛАВИР КЛОДА ДЕБИСИЈА, ИГОРА СТРАВИНСКОГ И СЕРГЕЈА ПРОКОФЈЕВА КАО ПОЛАЗИШТЕ ЗА ЊИХОВУ УМЕТНИЧКУ ИНТЕРПРЕТАЦИЈУ
(Факултет музичких уметности, 08-05-2015) -
ПРИСТУП ИНТЕРПРЕТАЦИЈИ КАРАКТЕРНИХ КОМАДА ЗА ЧЕМБАЛО ФРАНЦУСКОГ БАРОКНОГ КОМПОЗИТОРА ФРАНСОА КУПРЕНА БАЗИРАН НА ПЛАТОНИСТИЧКОМ КОНЦЕПТУ УНИВЕРЗАЛНЕ ХАРМОНИЈЕ
(Факултет музичких уметности, 15-01-2013) -
СОЛО ВИОЛА КАО ВИРТУОЗНИ ИНСТРУМЕНТ У МУЗИЧКОМ СТВАРАЛАШТВУ 20. И 21. ВЕКА
(Факултет музичких уметности, 02-11-2011) -
ВИОЛОНЧЕЛО У СТВАРАЛАШТВУ ПАУЛА ХИНДЕМИТА: ОТКРИВАЊЕ НОВОГ ИЗРАЖАЈНОГ ПОТЕНЦИЈАЛА ИНСТРУМЕНТА
(Факултет музичких уметности, 04-03-2015) -
ВИОЛОНЧЕЛО У МУЗИЦИ СРПСКИХ КОМПОЗИТОРА - ИНТЕРПРЕТАЦИЈА И РЕДАКЦИЈА ОДАБРАНИХ ДЕЛА
(Факултет музичких уметности, 05-11-2011) -
ОСОБЕНОСТИ ТРЕТМАНА ФОРМЕ СОНАТЕ У ДЕЛИМА БЕТОВЕНА (СОНАТА op.106 u B-duru, „HAMERKLAVIR), ЛИСТА ( СОНАТА у h- mollu) и СКРЈАБИНА (СОНАТА бр. 5 оп. 539)
(Факултет музичких уметности, 05-03-2014) -
УТИЦАЈ РОМАНТИЧАРСКЕ ЕСТЕТИКЕ НА ЖАНР КЛАВИРСКЕ СОНАТЕ
(Факултет музичких уметности, 05-03-2014)