dc.contributor.advisor | Петровић, Милена | |
dc.contributor.other | Каран, Гордана | |
dc.contributor.other | Божанић, Зоран | |
dc.contributor.other | Кодела, Слободан | |
dc.creator | Беочанин, Јелена | |
dc.date.accessioned | 2016-07-12T08:00:14Z | |
dc.date.available | 2016-07-12T08:00:14Z | |
dc.date.issued | 2016-07-10 | |
dc.date.submitted | 2016-04-01 | |
dc.identifier.uri | http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/170 | |
dc.language.iso | scc | sr |
dc.publisher | Универзитет уметности у Београду, Факултет музичких уметности | sr |
dc.source | Факултет музичких уметности | sr |
dc.title | РАЗВОЈ МУЗИЧКОГ СЛУХА КРОЗ ДОСЛОВНИ ПАРАЛЕЛИЗАМ У ОПАЖАЊУ И ИЗВОЂЕЊУ ПРОШИРЕНО-ТОНАЛНЕ И АТОНАЛНЕ МУЗИКЕ СРПСКИХ КОМПОЗИТОРА У ОКВИРУ ПРОГРАМА НАСТАВЕ СОЛФЕЂА | sr |
dc.type | doctoralThesis | en |
dcterms.abstract | Petrović, Milena; Kodela, Slobodan; Božanić, Zoran; Karan, Gordana; Beočanin, Jelena; RAZVOJ MUZIČKOG SLUHA KROZ DOSLOVNI PARALELIZAM U OPAŽANjU I IZVOĐENjU PROŠIRENO-TONALNE I ATONALNE MUZIKE SRPSKIH KOMPOZITORA U OKVIRU PROGRAMA NASTAVE SOLFEĐA; | |
dc.contributor.coadvisor | Мировић, Тијана | |