• English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Početna
  • Докторски уметнички пројекти
  • Факултет драмских уметности
  • Pregled zapisa
  •   Početna
  • Докторски уметнички пројекти
  • Факултет драмских уметности
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"MOTION STOP - ОЖИВЉАВАЊЕ ЗВУКА"

Thumbnail
Otvaranje
Jakov_Munizaba_teorijski_rad.pdf (4.876Mb)
Izvestaj_za_ocenu_i_odbranu_Jakov_Munizaba.docx (28.51Kb)
umetnički projekat
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Doktorand:
Мунижаба, Јаков
Fakultet:
Факултет драмских уметности
Datum odbrane:
24-02-2020
Mentor:
Стефановић, Бранислава
Članovi komisije:
  • Вујић, Ивана
  • Милијановић, др ум. Добривоје
  • Јовановић, др ум. Драгана
  • Мијић, др Миомир
Sažetak
Živo izvođeni zvuk za vreme filmske projekcije je polje istraživanja ovog doktorskog umetničkog projekta - suočavanje dva porekla zvuka na sceni - reprodukovanog sa jedne strane i živo izvođenog sa druge. Ovaj rad teži da unapred postavljen snimak dijaloga, zvučnih efekata i muzike stavi u koliziju sa živo izvedenim govorom, pevanjem, sviranjem muzičkih instrumenata i zvučnim efektima - da ove dve forme zvuka sukobi i/ili spoji u prisustvu filmske slike na platnu. Pregled tehničkih sredstava, kao i umetničkih radova u kategoriji izvođačkih umetnosti i filma, koji su u vezi sa ovim radom, deo su ovog istraživanja. Krajnji cilj ovog istraživanja dodata je vrednost filmu koju donosi element ’zvuk’ u filmskoj umetnosti, preispitivanje iskustva gledanja filma kroz poigravanje sa „neprekršivim“ rakursima filmskog platna.
The live sound during film projection is the field of research of this doctoral art project - the confrontation of two forms of sound production - reproduced on the one hand and performed on the other. This work aims to put the reproduced dialogue, sound effects and music into conflict with live performances, singing, playing music instruments and performing sound effects, and that these two forms of synthesis of sound conflicts and / or merges in contact with the image on the screen. An overview of technical means, as well as works of art in the category of performing arts and film, related to this work, are part of this research. The ultimate goal of this research is added value to the movie brought by the element 'sound' in film art, reviewing the experience of watching the movie through playing with 'unbreakable' rules of the movie screen.
Ključne reči:
živo izvođeni zvuk, okružujući zvuk, imerzivni zvuk, dizajn zvuka, horski nastup, film i pozorište, dejstvo zvuka / live sound, surround sound, immersive sound, sound design, choral performance, film and theater, influence of sound
Ostali linkovi:
https://vimeo.com/342818206
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/403

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • "Zasićenje" - Istraživanje digitalne manipulacije zvukom u audiovizuelnom delu 

    Uzelac, Ivan (Интердисциплинарне студије Универзитета уметности, 20-06-2016)
  • Сусрет - вишемедијска просторна инсталација 

    Богдановић, Марија (Интердисциплинарне студије Универзитета уметности, na uvidu javnosti: 05-08-2024)
  • Zvuk iz oblaka i metamorfoze umetničkih/tehnoloških paradigmi u društvenoj recepciji zvuka i muzike 

    Ančić, Ivana (Интердисциплинарне студије Универзитета уметности, 17-02-2017)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O servisu | Pošaljite zapažanja
 

 

Pregled

Sve disertacijeFakulteti i kolekcijeAutoriMentoriČlanovi komisijeFakultetAutoriMentoriČlanovi komisije

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O servisu | Pošaljite zapažanja