• English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Početna
  • Докторски уметнички пројекти
  • Интердисциплинарне студије Универзитета уметности
  • Pregled zapisa
  •   Početna
  • Докторски уметнички пројекти
  • Интердисциплинарне студије Универзитета уметности
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

KRITIČKA REMEDIJATIZACIJA RATNOG FILMA - Interaktivna instalacija

Thumbnail
Otvaranje
doktorski umetnički projekat (1.814Mb)
izveštaj komisije (117.4Kb)
fotografije (1.631Mb)
fotografije (853.3Kb)
fotografije (775.7Kb)
fotografija (125.0Kb)
video materijal (319.4Mb)
umetnički projekat
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Doktorand:
Juričan, Tanja
Fakultet:
Интердисциплинарне студије Универзитета уметности
Datum odbrane:
28-09-2017
Mentor:
Todorović, Zoran
Članovi komisije:
  • Lalić, Veljko
  • Antonijević, Radoš
  • Cvetić, Mariela
  • Dimčić, Dragan
Sažetak
Cilj rada jeste prikaz umetničko-teorijskog istraţivanja na temu a/efektivne moći filmske (medijske) „stvarnosti“ iz perspektive diskurzivne politike rata, a što je u tekstu predloţeno analizom filma, kao razvijenog sistema tehnologizacije percepcije i dominantne označiteljske prakse društvenih odnosa prema ţivotu/smrti. Predmet rada stoga je moć filmskog pripovedačkog sistema povodom organizacije/konstruisanja/delovanja društvenog ideološkog aparata, odnosno moć filma kao strategije/politike efekata/percepcije i institucionalizacije pogleda, kao globalnog medija Drugog, a čija značenja su aktuelizovana pitanjem umetničkog rada (Deaths of Others), referišući na semiotičke vrednosti smrti drugih u kontekstu filma, kao fantazije, kao ţelje.
The aim of this paper is to display the artistic and theoretical research on the topic of a/effective power of cinema (media) „reality“ from the perspective of the discursive politics of the war proposed within this work by analyzing the film media as a developed system of technology of perception as well as the dominant signifying practice of social relations to the object of life/death. In accordance to that, the subject of the work is the power of cinematic storytelling system regarding organizing/constructing/functioning of social ideological apparatus, i.e. the power of the film regarding strategy/policy of effects/perception and institutionalization of the view, as a global medium of the Other, whose meanings are actualized within the issue of the artistic work (Deaths of Others), referring to the semiotic value of the deaths of others in the context of the film, as a fantasy, as a desire.
Ostali linkovi:
http://eteze.arts.bg.ac.rs/handle/123456789/254

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O servisu | Pošaljite zapažanja
 

 

Pregled

Sve disertacijeFakulteti i kolekcijeAutoriMentoriČlanovi komisijeFakultetAutoriMentoriČlanovi komisije

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O servisu | Pošaljite zapažanja